سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهبود روابط عاطفی

روابط والدین و فرزند
هنگامی که والدین از یکدیگر طلاق می گیرند ، نوع دیگری از طلاق بین والدین و فرزندان آنها رخ می دهد. تأثیر اصلی طلاق و درگیری والدین که پیش از طلاق است کاهش روابط والدین و فرزند است. بلافاصله پس از طلاق ، اکثر والدین دو مجموعه مشکل دارند: سازگاری آنها با تعارضات درون روانی خود و به نقش آنها به عنوان یک پدر و مادر مطلقه. استرس طلاق تمایل به تضعیف و حتی آسیب دیدن روابط والدین و فرزند برای مادران مطلقه دارد.
پشتیبانی
فرزندان والدین مطلقه حمایتهای دریافت شده از خانه را بسیار پایین تر از فرزندان خانه های دست نخورده ارزیابی کردند، و این رتبه بندی های منفی با زمان بالا رفتن بچه ها بیشتر می شود.
کودکان در خانواده های مطلقه از حمایت والدین ، کمک های مالی و کمک عملی والدین کمتر برخوردار می شوند . خانه های طلاق از کاهش تحریک زبان ، غرور ، محبت ، تحریک رفتار دانشگاهی ، تشویق به بلوغ اجتماعی و گرمی به فرزندان نشان می دهند. . حضور کمتر اسباب بازی ها و بازی ها معمول است ، همانطور که باعث افزایش مجازات بدنی می شود. اگرچه برخی از مطالعات نشان می دهد که طلاق والدین ممکن است در والدین تأثیر نگذارد اغلب منجر به نگرانی ، فرسودگی و استرس والدین می شود. این عوامل بر کنترل والدین و کنترل والدین تأثیر می گذارد. بنابراین ، طلاق و جدایی منجر به والدین کم اهمیت تر و بیش از پیش در دوران نوجوانی می شود.

اعتماد
اگرچه توانایی کودک در اعتماد به والدین ، دوستان نزدیک و دیگران "به شدت با روابط مثبت والدین و نوجوانان بدون در نظر گرفتن طلاق والدین مرتبط است" ، طلاق والدین باعث می شود که کودکان اعتماد به والدین خود را نداشته باشند در حالی که " کاهش نزدیکی روابط والدین و فرزند ، واسطه ارتباط زیادی بین طلاق والدین ، اختلافات زناشویی و بهزیستی روانی فرزندان در بزرگسالی است.)

عزیمت زودهنگام کودک از خانه
فرزندان والدین از هم جدا از خانواده های مبدأ خود به نسبت بزرگتر و زودتر از نسبت به فرزندان ازدواج های دست نخورده به دلیل پایین بودن سطح انسجام خانوادگی و هماهنگی فاصله می گیرند. برای ازدواج ، زندگی مشترک ، یا زندگی به تنهایی برخی از کودکانی که در بزرگسالی اختلال زناشویی را تجربه می کنند ممکن است خانه را ترک کنند "در سنین جوانی که شبیه فرار از خانه است.")
در مقایسه با کودکانی که در خانواده های سالم زندگی می کنند ، خانواده های دو والد ، فرزندان فراری با پدر و مادر ناپدری تنها 70 درصد احتمال بازگشت به خانه دارند فرزندان فرزندان بیش از 20 درصد احتمال دارد زودتر خانه را ترک کنند)
اثر ماندگار
پسران ، به ویژه اگر با مادر خود زندگی می کنند ، نسبت به دختران با دشمنی بیشتری نسبت به طلاق والدین پاسخ می دهند ، چه بلافاصله بعد از طلاق و چه برای سالهای پس از آن. یک طلاق والدین در زمانی که کودکان ، به ویژه دختران ، در دانشگاه شرکت می کنند ، محبت آنها نسبت به پدر مطلقه آنها بطور چشمگیری کاهش می یابد