سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهبود روابط عاطفی

 

سخت بودن روی خود ، مخصوصاً وقتی در مسیری اشتباه پیش رفته باشید ، می تواند شما را قوی تر کند. اما وقتی نمی توانید آن صدا را خاموش کنید ، می تواند پتانسیل شما را محدود کند. خوشبختانه روش های اثبات شده ای برای کنترل مجدد وجود دارد.

بدترین دشمن  شما؟

خیلی پیر ، خیلی چاق ، خیلی تنبل است. پدر و مادر وحشتناک ، دختر ، پسر ، شریک زندگی ، شهروند. بی روح بی فکر هرگز به اندازه کافی خوب نیست.

لئون سلتزر ، روانشناس اهل دل مار ، کالیفرنیا توضیح می دهد: "شما هرگز نمی توانید از ترک شلاق زدن به خودتان جلوگیری کنید ، اگر این کار را نکنید ، عدم پذیرش و پذیرش قریب الوقوع به واقعیت تبدیل می شود." "استرس ناشناخته است." در نتیجه ، "وقتی کار خوبی را انجام می دهید ، شما از شادی نخواهید پرید بلکه فقط یک نفس می کشید: شما از انتقاد یا سانسور فرار کرده اید." اما این تسکین تنها تا زمانی که انتظار بعدی خودش را نشان دهد ادامه دارد. این راه حل عالی برای اضطراب و افسردگی است. النا گمان می کند که منتقد داخلی وی ممکن است نسبت به اکثر افراد سخت تر باشد ، اما او همیشه آن را به عنوان یک  رویداد مثبت مشاهده کرده است ، به خصوص که او را از طریق کالج و دانشکده حقوق سوق می دهد. اما در دنیای واقعی ، جایی که مسیر موفقیت چندان تعریف نشده است ، به نظر می رسید که پیام متفاوتی را به همراه داشته باشید. این کار باعث می شد احساس کند که او شجره نامه و پیشینه مناسب و یا حتی صلاحیت لازم را ندارد. من می گویم من تحمیل کننده هستم ، هر زمان که او وارد محدودیت های مینیمالیستی یک موسسه حقوقی رده بالا شد. آنقدر هوشمند نیست که فکر کنم هستم. پس از پنجمین رد او ، یک ایده غیرقابل تصور قبلی در ذهن او ایجاد شد: شاید او فقط باید به تجارت رستوران خانوادگی برگردد ، زندگی ای که او برای پشت سر گذاشتن آن خیلی سخت کار کرده بود.
پاسخ دادن به صداها

افرادی که یک منتقد درونی قوی دارند ، تمایل دارند که یک چیز مشترک داشته باشند: هر چند که موفقیتشان عالی است ، اما احساس نمی کنند این امر واقعی است. سلتزر می گوید: "دستاورد ممکن است احساس شرط و شرط کند." "منتقد درونی به آنها اجازه نمی دهد دستاوردهای گذشته خود را" واقعی "بدانند زیرا از این ترس که ، اگر این کار را انجام دهند ، از بین می روند و به خوبی ادامه می دهند." بنابراین ممکن است آنها خود را بیشتر فشار دهند ، با کاهش بازده ، بیشتر از ترس از شکست به جای الهام رانده شوند.

 

راه حل این نیست که منتقدان را خاموش کنیم ، تحقیقات انجام شده توسط اتان کروس ، از آزمایشگاه احساسات و خودکنترل دانشگاه میشیگان و همکار او اوزلم آیدوک ، از دانشگاه کالیفرنیا ، برکلی را نشان می دهد. این کار نخواهد کرد؛ هر چقدر هم که سعی کنید آن را سرکوب کنید ، صدا باز خواهد گشت. همواره تجزیه و تحلیل احساسات ناشی از آن همیشه مؤثر نیست. این امر شما را در معرض خطر سرخوردگی یا تسکین احساسات و گیر افتادن در یک چرخه منفی قرار می دهد. بهترین مداخله ممکن است پاسخگویی به شکایات آن از دیدگاه جداگانه باشد - تقریباً گویی شخص دیگری هستید.